Åh min rygg!

8 timmars sittande vid dator gjorde sitt.. Min rygg värker som tusan och mina ögon börjar formas om till fyrkantiga vilket inte alls är fin.. Fick även märken på näsan efter 8 timmars användande av glasögon :(

Men jag slutar om 15 minuter sen ska jag röra mig så mkt som möjligt vilket blir svårt pga jag ska sitta i bussen sammanlagt en timme uuääh. Ska nog be min tjej att massera mig ikv (A). Ska nog träna på att ha söta hundvalpsögon då jag frågar henne ang. massage så att hon inte kan säga nej, smart va? Nej jag vet nu tänker ni nog "lägg av lina, sluta vara en sådan trist och knäpp person" MEN jag ÄR Tråkig och knäpp så det så!
Min blogg är även trist men än sen då? Jag skriver inte till er utan för att det är min slags öppen dagbok där jag skriver precis vad jag vill/tänker/tycker. Gillar ni inte det så varför fortsätter ni att läsa min blogg? stick!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0