Är så himla sugen på...

...att  pierca mig! Har inte piercat mig på länge så det känns att det är dags nu för en till. Jag hade bestämt mig förut att ha 20 st men nu är jag mer tveksam. Jag tänker åtminstone bara pierca mig tills det känns bra. Sist var det industrial i våras, i Örebro. Men nu bor jag ju i gbg så jag ska nog sticka till barbella och pierca mig där.
Jag tror bestämt det blir nipple :D Var det är får ni kolla upp själv elr fråga mig :P

Problem är att det kostar 500 kr!! Jag är ju arbetslös och lever på 8 tusen kr och all räkningar blir över 5 tusen... Inte lätt att vara arbetslös men tur nog bor min mamma i gbg så jag kan hälsa på ibland och sno deras mat (A)
Även hos Jessica som bor hos hennes mamma får jag äta middag så att jag kan spara lite pengar till julklapparna och födelsedagspresenter (har 4 syskon, tre fyller år under vinter, Jessica fyller också år och så en massa släktingar) inte alls lätt!

Min blogg är helt o hållet olik i jämför med er andra som försöker skylta med hur rika ni är så försöker jag skylta med hur fattig jag är, stackars en fattig flata som inte har råd till nöje! Det är åtminstone halvsant. Kunde inte gå på bio när jag vill, att spendera utan att behöva tänka på ekonomi men en fördel med det är att ge mig ursäkt för att slippa träffa kompisar när jag egentligen inte har lust till det, smart va? :D

Ska kila till Jessica ikv och kolla på A double shot at love (många snygga tjejer som kysser med varandra ju! Förhoppningsvis är vi ensamma där ikv och inte behöva störas av hennes familj :P Jessica fyller ju år igår men det är ju på torsdag så vi åt bara en god middag och gav henne present men idag blir det "myskväll" och imorgon bowlingkväll!

Kramar på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0