Happ Ullared och Bowling <3

(Ni kanske tänkte jag är en analfabet men nähä, jag skrev "Happ" med flit vettu. Happ är ett ord bland oss döva som betyder "Jag har varit på" ungefär. Det beror på meningar.)

På lördag åkte jag, min flickvän och hennes kompisar till bowling nära Majorna och bowlade, det var verkligen kul även om jag är på sista plats :P Sen efter drack vi öl/xider och snackade vilket är en lugn kväll för oss och planerade våra resa till Ullared på söndag (idag). Idag på morgon bitti vaknade vi tidigt och åkte dit. Satan så många folk det var där!! Även om det är en regnig dag :O Jag handlade dvd; Slumdog Millionaire och Californication säsong 2. Såklart blir det också tvspel! Nämligen Crash (det är till mina bröder men ska testa lite först :P)

Vi besökte också Martinshop där och handlade en grej, ni får tyvärr inte veta vad ;)

Nu är jag äntligen hemma och tänker bara njuta av choklad och filmen Maratonmannen, en klassiker med Dustin Hoffman <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0