Slumdog Millionaire

Ni som inte sett den, SE DEN! En sådan härlig film men samtidigt så spännande! Regissören Danny Boyle är en sådan speciell regissör, han gjorde bland annat en knarkfilm "Trainspotting" med Ewan McGregor. Blev helt fäst i filmen alltså trainspotting så jag gav Slumdog Millionaire en chans och jag blev inte alls missnöjd, snarare tvärtom.

Nu till mitt jobb som kontorist, arbetade vid dator hela dag, får nog snart skrivkramp för skrev några hundra namn, adresser, husvagnars namn + kostnader vilket är jobbigt o trist ibland men samtidigt slapp jag ju skitjobb som städning så jag är ändå tacksam över att få arbeta med dator ett tag! De är imponerad över hur snabbt jag kan skriva (de är mycket långsamt med att skriva i dator och även mobil) jag är ju nästa generation så here i come! Liksom...

Ikv ska jag kila iväg till min tjej o sova hos henne, behöver ha närhet ju. Jag tycker synd om de som inte har partner och få sova ensam om nätterna. Det är så trist! Jag var singel i ett år innan jag träffar Henne, visst har jag haft sällskap på nätterna ibland men det är inte samma sak som med tjejen som jag älskar och som blir älskad tillbaka. Det finns inget bättre just nu för mig :)

Haregött än så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0