Svinkallt, mensvärk och arbete=sämst?

Rubriken säger ju allt jag tänker just nu...

Det är ISKALLT ute! Kan knappt gå ut 5 minuter utan vantar för då blir de nästan frostskadad... Blev tvungen att klä på mig en massa kläder och händerna tryckta i fickorna och gå ut aah det BLÅSER också!! Jag trodde nästan att min näsa skulle gå av men lyckligtvis vill min näsa inte lämna mig.

Ännu trevligare är det att jag har besök av min underbara väninna som jag har känt sen jag var tretton. Hon är verkligen en unik person eftersom hon är rödfärgad och enbart besöker mig 5 dagar per månad.. Men det är hennes ensak. Ibland orkar jag inte få besök av henne men hon är väldigt envis och kommer punktligt varje månad. Precis samma datum och tid. Otroligt va? Men hon är smärtsamt också att vara med... Men jag har lärt mig att leva med henne så jag klarar mig ändå.

Och så arbetar jag just nu (har rast fram till kl 2) och är otroligt trött och vill bara åka HEM! Men kan åtminstone tänka lite positivt eftersom det är min sista arbetsdag idag och börjar igen den 11 jan jippi! Fast tyvärr kan jag inte åka hem direkt efter jobbet eftersom jag ska fira min mamma som fyllde år för några dagar sen så det blir middag och tårta <3 Runt kl 10 på kvällen är jag hemma och spela Spyro med Jessica och äta pepparkaksdeg och ta det lugnt blir mysigt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0