Flyttning

Det känns så märkligt att flytta om några timmar om allt går som det ska... Jag har hunnit vänja mig att bo i Örebro och livet här men så har jag tagit studenten så nu är det dags för mig att flytta tillbaka till gbg, har fått lägenhet där. Min nya lgh är stort för att bara en person ska bo där, nämligen 3a. Fast samtidigt får alla mina saker plats där :)

Jag har hunnit träffa några underbara personer som bor här. Det blir tråkigt att lämna dem just nu då jag har lärt känna dem. Fast en av dem, Sanna, skrev till mig nyss i msn att hon och hennes bästa kompis kanske ska flytta till gbg om ett år, efter de har tagit examen "wooh!!" tänkte jag, så jag åtminstone kan träffa dem ofta sen. Jag får helt enkelt vänja mig med att jag verkligen flyttar. Dock har jag några bra vänner därborta bland annat Bella som bor i samma området som jag vilket är skoj!

Nu är det så stressigt med att packa de sista sakerna, Visste ej att jag har så jäkla många saker! Har kastat en hel del men ändå är det tusentals små saker som ligger här omkring vilket är irriterande! Nanna är dock här och hjälper till och Malin ska ställa upp som chaufför *lyx* ;) Sen där ska några av mina familjer hjälpa till med att bära upp. Sen ska jag nog åka tillbaka till örebro för att städa lägenheten skinande ren sen åker jag tillbaka till gbg och lämnar Örebro för gott (enbart som besökare kommer jag men inte som en örebroare om ni fattar). Det blir en hel del med slit i min nya lägenheten också men EFTER kan jag äntligen koppla av. Puh!

Jag ska absolut åka till Gretas nu på fredag, har längtat dit på länge för det är min favoritställe. Sköna personer och musik finns där =) Ska nog be Bella att låta mig komma in gratis pga hon är stamkund där på 9 år ungefär :O
Nä, nu ska jag fortsätta med packningen, annars blir jag inte klar då lastbilen kommer. Jag hör av mig senare (förhoppningsvis inom en vecka)

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0