Göteborg

Igår (torsdag) flyttade jag äntligen till gbg. Inatt är den första natt jag ska sova i min nya lgh som är 3a, är så ovan med att ha så stor lägenhet men jag vänjer mig nog. Tapeter är SKITfula här! De har nog varit där sen på 40 talet typ, jag skojar inte! Vill bara spy när jag ser på dessa men för övrigt är det perfekt. Vackra glasar från 40-60 talet, rymlig balkong för mina rökpauser och snälla grannar vilket är tur :)

Igår tar jag mig samman och gick till C för att hämta min L word säsong 4 box men stannade kvar kort stund och snackade, sen då jag ska sticka så frågade hon om jag vill ha en cigg för jag kunde ej röka inför mina föräldrar, de visste ej att jag röker så jag måste hela tiden smygröka puuh. Så när hon frågade så tackade jag ja direkt och njöt enormt av nikotin! Det var den enda cigg jag rökte fram till nu så jag är inte på gott humör, blir lätt irriterad nu men problem är att jag ska till mammas släktingar idag för att fira midsommarafton men omkring kl 5-6 så ska jag sticka till stan (= mot kiosk DIREKT o köp cigg!!).

Nu är jag såå trött, ska försöka sova men kan nog inte sova så gott, ni två som känner mig bättre än andra, vet nog varför men iallafall, god natt o sov gott ni alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0