Tankar

Det är mycket som finns i mitt huvud just nu vilket är jobbigt!
Känner mig nedstämd just nu, jag flyttar imorgon istället för söndags pga lastbil krångel men det känns inte så kul att få flytta tillbaka till min födelsestad pga en viss person. Ibörjan trodde jag inte att jag skulle börja gilla henne och vi bestämde ibörjan att det inte ska leda till något och att vi får vara med andra när, hur, var vi vill. Men efter ett tag upptäcker jag att jag faktiskt tycker om henne vilket är jobbigt för jag ska ju flytta och då kan jag inte träffa henne lika ofta som jag gör nu och jag är alltid beredd att hon säkerligen har varit med andra men det finns inget jag kan göra så det är bara att acceptera det.

Några nära vänner som har börjat vänjat sig mig med henne blev förvånad då jag berättade att vi inte ens är tillsammans, utan bara vara med varandra för "skojs skull" så att säga. De säger ibland till mig att vi verkligen borde vara tillsammans men jag svarade att hon inte är kär i mig så det går ju inte. Det blir konstigt sen i Göteborg och veta att jag kan vara med vem jag vill men samtidigt vill jag liksom inte för jag har vant mig med en person men jag får väl försöka, OM det inte ens går så vet jag inte vad jag ska ta mig till...

Jag tänker också mycket på arbete, nu är jag ju arbetslös och vad ska jag då göra under tiden jag söker jobb? Ska jag bara sitta hemma och slöa? Hos kompisar... Det är ju inte mycket man kan göra som arbetslös i princip. Det oroar mig ganska mycket, inte så värst kul att leva på några få tusenlappar, vet inte hur jag ska klara mig framöver :( Ska dock jobba i Gothia Cup och Pride i sthlm för att få tiden att gå snabbare.

Är alltför nedstämd nu inför imorgon, får skriva mer sen då jag har lust, kanske ikväll?
See ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0