Homosexualitet - Dödstraff

I Uganda ska homosexualitet enligt ett lagförslag vara brottsligt – och i vissa fall leda till dödsstraff.

– Det är katastrof. Det kommer inte bara drabba oss som är homosexuella utan slå mot hela samhället och mot de demokratiska framsteg som gjorts, säger Kasha Nabagesera, 29.

What the f*ck tänkte jag då jag läste nyheten, får de inte ens kyssa ute på stan? Lägg av politiker, vi homosexuella är inte smittbara och bär inte någon dödlig sjukdom. Vi försöker inte konventera er till bög, lesbisk eller transa så coola ner er. Om det är äckligt att se oss pussa någon i samma kön så vänd dig om och titta på något annat, ingen har sagt att du måste glo och samtidigt tycka det är så äckligt att du blir spyfärdig?

Det kan också betyda att någon av de högt uppsatta politiker är själv bög men vill inte erkänna det så de försöker dölja det genom att föreslå sådana idiotiska lag. Erkänn istället vet jag!

OM vi i Sverige får en sådan lag skulle jag gå till den ansvarige och strypa honom/henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0