Josefssons

Äntligen fick jag praktikplats hos husvagnsföretag Josefssons!
Chefen är en sån chef som har bra humor och gillar att skämta med anställda och gör så att vi skrattar, me like!
Ska börja praktisera där imorgon och det blir tre månaders praktik och sen efter får vi se om det blir anställning eller finito för min del. Ansökte också till en tolkjobb timanställd *hoppas*

Just nu sitter jag och förbereder mig inför det. Liksom en döva arbetar hos ett företag, alla hörande (en annan döv arbetar där också men snart är hans praktiktid slut och förhoppningsvis får jag hans anställning om jag visar mig vara duktig) och jag ensam döv. Så ska det vara för mig, en döv och butchflata! (En äkta butch har jag inte blivit, har knappt muskler, inte tvättäkta killkläder och dylika). Har visserligen köpt en killskjorta som jag fallit för så fort jag ser den på Jack & Jones <3 Ska lägga upp bilden på den sen då jag är hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0