Puh första praktikdag klar!

Jag kom dit 30 min försenad pga bussen kom för tidigt (!)
Men tur nog är chefen mycket snäll och jag satte igång direkt med att fixa saker i husvagn, det var roligare än jag trodde! Det blev en hel del med städning (bläh...) men fick även montera ihop nya grejor i wc, borra, ta bort gamla saker och sådana "mansjobb". Är mkt glad över att chefen inte låter mig bara ta de lätta jobb bara för att jag är tjej, jag fick bevisa idag att jag faktiskt kan utföra jobbet lika bra (Jag är ju en pojkflicka!) och lite smuts skadar ju aldrig, jag har ju inte långa naglar som de flesta har så jag kan alltid skita ner mig utan att det bekymrar mig. Dirty job is always fun! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0