Varför?

Jag har funderat över varför några så desperat vill gå ner i vikt? De som är mulliga är ju mycket sexigare än de som är pinnsmala (jag är ganska smal för min längd)... Jag älskar att ha något att grabba tag i än att bara känna ben... Sorgligt att några vill se ut som levande skelett även om att jag skrev det betyder att jag tycker att jag själv tycker synd om mig men det är sant, jag hade en sunt vikt förut men under en period rasade min vikt 10 kilo lättare :( Just nu kämpade jag för att få upp vikt igen men skitsvårt! Min kropp har hög matförbränning som gör att det spelar ingen roll hur mycket jag äter, vikten blir detsamma MEN om jag äter mindre eller något så rasar jag i vikt vilket betyder att jag MÅSTE äta äta äta i motsatsen till Kissie som MÅSTE svälta sig för att hålla sin vikt hmpf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0