Anställd!

Hade inte tid att skriva blogg, jag har ju faktiskt ett liv.
Har åkt hit o dit till en massa möte med soc, sjukhus och min praktiksplats och oroa mig om hur det blir sen i framtid osv. Men nu äntligen börjar det bli bättre! Jag blir anställd och börjar på måndag med lön och då ska jag spara pengar till körkort och resa. Söker för fullt efter en lägenhet med min flickvän så blir det också billigare för mig, betalar ju 4 tusen för hyran nu. När jag väl har körkort då blir det lättare att få jobb ifall min nuvarande arbetsplats inte har råd med mig senare elr nåt.

Ännu bättre så behöver jag inte ha uppsägningstid för min nuvarande lägenhet så jag kan flytta närsomhelst, superb ju! Då kan jag även söka efter lägenhet med snabb inflyttning <3

Jag och min tjej har diskuterat mycket om vilken område vi ska flytta till, hon vill helst till Mölndal men jag kan flytta varsomhelst i princip så vi söker i först hand mölndal iallafall. Hoppas verkligen det blir av snart, det känns inte bra att bo här ensam, för stort för mig och vill ju bo tillsammans med min tjej så vi håller tummarna för en fin lägenhet. Nu är det början på mitt livet, en nystart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0