Mycket att göra puh!

Idag ska jag träffa mamma och fika ett tag. Sen efter ska jag nog dra till brunnsparken och spela litegrann + handla mat inför helgen. Några öl också kanske hmm?

Ska även storstäda idag och imorgon, slänga all saker som jag inte längre vill ha eller behöver inte ha - direkt till container! För jag ska ju flytta ihop med min tjej (söker efter lgh nu) så det kan bli snabbflyttning och då vill jag absolut inte stressa runt med en massa skräp så hellre göra det nu så att jag kan koncentrera mig på att packa saker smart va? :)

Sen på söndag är det som ni alla vet Alla hjärtans dag! Vi ska fira det genom att dra till universeum pga hon har aldrig besökt där (!!) så jag vill göra henne glad genom att åka dit och sen efter dra till stan o leta efter en god restaurang och käka nåt. Senare på eftermiddag blir det nog massage och lite privata saker ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0